• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sėkminga TV3 žiniasklaidos grupės ir elektroninės prekyvietės „Vinted“ iniciatyva „Kiekvienas žingsnis svarbus“ pernai metais parodė puikius rezultatus: ji žmones ne tik įkvėpė elgtis atsakingiau ir sąmoningiau, bet ir paskatino norą prie tokių projektų dar kartą jungtis ateityje. Būtent todėl šiemet projektas grįžta.

5

Sėkminga TV3 žiniasklaidos grupės ir elektroninės prekyvietės „Vinted“ iniciatyva „Kiekvienas žingsnis svarbus“ pernai metais parodė puikius rezultatus: ji žmones ne tik įkvėpė elgtis atsakingiau ir sąmoningiau, bet ir paskatino norą prie tokių projektų dar kartą jungtis ateityje. Būtent todėl šiemet projektas grįžta.

REKLAMA

Kartu sieksime ne tik tapti atsakingesniais, vietoje naujų daiktų pirkdami naudotus, nes būtent tai turi geresnį poveikį klimatui, bet ir stabtelėsime prieš nebenaudojamus daiktus išmesdami. Juk tai, kas vienam nebereikalinga, kito žmogaus kasdienybėje gali tapti tikru džiugesiu! 

Tikėdami, kad kokybiški daiktai nusipelno tarnauti ilgai, prie iniciatyvos „Kiekvienas žingsnis svarbus“ šiemet ir vėl jungsis ryškiausi TV3 veidai.

REKLAMA
REKLAMA

Tvaresnis gyvenimo būdas daugeliui iš jų jau tapo kasdienybe, tad savo geru pavyzdžiu jie sieks pasidalinti ir su kitais šalies gyventojais. Juk daugeliui tai ne tik padėtų daryti atsakingesnius vartojimo pasirinkimus, bet ir taptų ekonomiškai naudingu sprendimu. 

REKLAMA

TV3 ir „Vinted“ partnerystės įkvėpta iniciatyva pasklis visose žiniasklaidos grupės platformose – jos rezultatus vartotojai galės pamatyti ir išgirsti televizijoje, radijuje ir internete.  

„Lietuvoje esame tapę ne vienos iniciatyvos pradininkais, o tai, kad besitęsianti partnerystė su „Vinted“ buvo itin sėkminga ir žmonėms tapo pavyzdžiu, skatina ją tęsti ir toliau. Kiekvienas žingsnis atsakingesnio vartojimo link yra iš tiesų yra svarbus.

REKLAMA
REKLAMA

Nuo tokių, atrodo, mažų įpročių, kaip perskaitytų knygų ar vaikams skirtų daiktų perleidimas iš rankų į rankas, iki tvarumo strategijos rengimo ir įgalinimo, tą darome ir TV3. Tikime, kad geras pavyzdys užkrečia, todėl apie žiedinį vartojimą ir iš jo kylančius ekonomiškai protingus ir naudingus sprendimus savo grupės platformose informuosime ir šiemet.

Suvieniję jėgas galime labai daug, tačiau svarbu nepamiršti, kad viskas prasideda nuo kiekvieno iš mūsų“, – sako TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Praėjusiais metais po kampanijos įvykdytas „Norstat“ tyrimas atskleidė, kad judama teigiamų pokyčių link. 

Net 62 proc.2 respondentų teigė, jog šis TV3 ir „Vinted“ projektas paskatino elgtis atsakingiau ir sąmoningiau. O 70 proc.3 respondentų daugiau panašaus pobūdžio socialinių iniciatyvų norėjo matyti ir ateityje.  

Tačiau labiausiai projektą pakartoti įkvėpė 83 proc.4 respondentų tvirtinimas, kad visuomenės sąmoningumą apie atsakingą vartojimą yra svarbu didinti ir toliau. Ypač, kai prie to prisidėti gali kiekvienas. 

REKLAMA

„Naudotų daiktų pasirinkimas vietoje naujų nėra tik tendencija – supratimas apie klimato pokyčius tikrai auga.

Žmonės vis labiau suvokia neigiamą mados pramonės poveikį mūsų planetai. „Vinted“ misija – iš rankų į rankas keliaujančius drabužius paversti pirmu pasirinkimu visame pasaulyje. Norime suteikti lengvą ir prieinamą būdą  maksimaliai prailginti daikto gyvavimo ciklą – būtent tai daro mūsų nariai, pirkdami ar parduodami dėvėtus drabužius „Vinted“ platformoje.

REKLAMA

Gali atrodyti, kad tai – mažas žingsnis, bet, įvertinus mūsų bendruomenės jungtinę veiksmų įtaką, poveikis tampa didžiulis. Gerai tai, kad kiekvienas gali tapti šio judėjimo dalimi! Visi turime drabužių, kurių nenaudojame – tiek vyrai, tiek moterys, tiek jauni, tiek vyresni“, – sako Adam Jay, „Vinted“ elektroninės prekyvietės generalinis direktorius. 

Pirmasis Lietuvos vienaragis „Vinted“ jau 16 metų stiprina atsakingą aprangos, avalynės ir aksesuarų vartojimo kultūrą, suteikdamas platformą parduoti jau nebenaudojamus daiktus ir taip prailginti jų gyvavimo ciklą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Daugiau nei 20 Europos šalių bei už jos ribų veikianti įmonė padeda milijonams narių kasdien parduoti ir nusipirkti naudotus daiktus, kurie yra naudingesni ne tik jų spintai ar piniginei, bet ir klimatui.6 

Prie iniciatyvos prisijungusi laidos „Pasaulis pagal moteris“ vedėja bei floristikos dizainerė Kristina Rimienė šiemet ne tik parodys, kaip savo namuose susikurti floristines puošmenas įvairioms kompozicijos dalims suteikiant antrą gyvenimą, bet ir kalbins žmones, kuriems tvarumo tema yra labai artima. 

REKLAMA

Tuo tarpu linksmiausio žaidimo „galvOK“ vedėjas Andrius Žiurauskas įrodys, kad skirtingais įvaizdžiais galima džiuginti ir visai neišlaidaujant. Tam jis pasitelks elektroninę prekyvietę „Vinted“ – čia ne tik parduos tai, kas spintoje tik užima vietą, bet ir pats ieškos širdžiai mielų aksesuarų ar drabužių iš antrų rankų.   

Ne vienas esame įpratęs į sodybas suvežti visa tai, ko mums nebereikia miesto namuose. Bet ar tikrai geriausias sprendimas yra kaupti, kai nebenaudojamus daiktus galima parduoti, ir taip ne tik atlaisvinti vietos, bet ir suteikti daiktams antrą gyvenimą jau kito žmogaus namuose? Tą įrodys laidos „Vytaro ferma“ vedėjas Vytaras Radzevičius.   

REKLAMA

O štai atsinaujinusi laida „La maistas. Iššūkis“ studijos jaukumą kurs ne pirkdami naujus daiktus, bet ieškodami jų „Vinted“ mobiliojoje programėlėje. 

Daugiau apie iniciatyvą rasite čia: https://www.tv3.lt/atsakingai 

„Vinted“ tvarumo ataskaita: https://company.vinted.com/lt/sustainability 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų